Today is gonna be the day!!

Hejsan alla glada!!

Sitter å väntar på Linda å Robert som kommer hit när som helst för att fika lite!! Var längesen man träffade de människorna nu, precis som andra oxå för den delen :/

Imorgon å torsdag blir det att jobba å på fredag blir det att träffa min underbara vän Sanja :D ❤ Ska bli såå mysigt å trevligt att få umgås med henne :)

Idag följde jag med mitt ❤ till en som fixar bilar (enbart för att han har en fin hund) :D Han heter Pepsi (hunden alltså) sååå otroligt fin hund :)

Sitter med mitt ❤ å clifford just nu å tittar på 112 - på liv å död :) spännande program det där :)

Igår såg vi första avsnittet på säsong 1 av Grey's anatomy :D aldrig sett det så från början :)

Grattis till min syster å hennes kille som firar 1 år idag ❤ älskar dig syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0