Bussfärden !!

Jaha :-) sitter på bussen påväg till jobbet å här har jag suttit sen 10 över 9 ungefär, ville inte riskera att tåget skulle vara försent idag igen så fick bli buss :P inte det roligaste att åka men duger :)

Är iaf snart i kvinnersta, med andra ord, inte så långt kvar till Örebro!

Faan vad jag stressade upp mig själv igår om jobbet idag :O Ett barn får nämligen inte äta vanlig pasta, då h*n är gluten :/ å det är pastagratäng idag, så jag blev ju lite fundersam eftersom jag vanligtvis måste koka egen pasta till h*n i så fall, men pratade med köket å de gjorde en sån gratäng också :D snacka om bra :)

Så nu hoppas jag att de gjort det, eftersom jag börjar halv 11 istället för 10 :-)
Jag har dessutom med mig mina 6 sista cupcakes till fröknarna :D för att visa hur mkt jag uppskattar att jag får vara där :) hoppas de blir glada bara :)

Nää :) nu ska jag sluta skriva å lyssna på musik sista biten till Örebro :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0