Tankspridd!!

Idag är en dag då mina tankar är väldigt spridda, fast vet inte riktigt vad jag tänker på om jag ska vara ärlig :/
Det är mkt iaf :P

Nu i ett par dagar har jag mått små-illa till och från :( och idag när vi skulle äta middag (för en stund sen) högg det till nått rejält mitt i magen typ :/ fast ändå lite bredvid naveln till höger :O
Ingen aning om varför, men hoppas bara att det ger sig snart :(

Annars sitter jag o lyssnar på sportradion just nu, medan T spelar NHL -11 på PS3

Har varit och tittat på det nya gymmet som har öppnat i Frövi =) (jättefint å stort) Ska nog köpa kort där =)

När vi hade varit där 1:a ggn så åkte vi till R å L och hälsade på R's kisse Bosse ;) haha de vet inte om det är en hona eller hane =) men söt var den =)

Vi spelade lite Chicago innan T och jag åkte tillbaka till gymmet, eftersom de hade invigningen vid 14-tiden =)
Då var Jenny Kallur där =)
Mäktigt att se henne så nära =) Aldrig sett henne "Live" förut, så det var kul =)

Efter det åkte vi hem och städade lite, för T's ena syster skulle komma o hjälpa honom med några mattetal =)
Han förstår mer nu iaf =)
Jag tycker att han är jätteduktig som försöker och jag är stolt över honom..

Nu tog matchen slut som jag lyssnade, blev tyvärr förlust, men så kan det vara =)

Ikväll blir det att titta på "Så mycket bättre" iofs så är det Sylvia Vrethammar's kväll och hon kan man väl egentligen skippa, men låtarna kan ju inte bli sämre i alla fall =P hehe

Nää undra vad man ska göra nu då =) hehe sitta o glo bara kanske hehe

ha det bra hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0