6:e Maj

Yes!!

Idag är det minsann Josefines 20-årsdag :D hihi Vi ska dit och fira henne vid 14-tiden :) Ska bli kul =)
Annars vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer ärligt talat =) Jo iofs så kommer T's familj hit nu nångång på förmiddagen med ett bord som vi ska få ha när jag fyller år (imorgon) =)

Ska väl dessutom troligtvis bädda sängen strax och fixa mig =)

Imorgon blir det full rulle hela dagen =) PÅ morgonen in till Linde på möte, sen hem o förbereda inför kvällen då T's båda familjer kommer och firar mig =)

Vette fan riktigt vad jag ska skriva just för tillfället :P hehe
Jag sitter o spelar lite spel å T sitter och spelar NHL på TV:n =)

Nää fick bli ett kort inlägg idag =) Kanske kommer ikväll =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0