2 år sedan <3

Just idag, skulle jag vilja kunna nå DIG och berätta min nyhet för dig ♥ Fast jag tror ju iofs redan att du vet eller hur farfar? :)
Du är den första som vet vad som kommer hända :)
Kommer ALLTID älska dig min allra bästa vän/ängel och sakna dig ♥ 2 år sedan du försvann :( ♥
Idag är en jättebra dag fast ändå jobbig eftersom det är 2 år sedan du lämnade oss farfar <3
Jag tror innerst inne att du kanske hade något med det hela att göra ;) eller hur?

aja iaf, jag ska få timvikariat i Ö-kommun på olika skolor och så :) sen skulle de i A- kommun skicka mina papper vidare till kostenheten så skulle de höra av sig också :)
Känns som att allt faller på plats just idag också, därför jag tror att du hjälpt till lite <3


älskar dig <3

Idag har jag hunnit fixa disken och suttit här vid datorn ett tag :)


Den som förstår mig på alla sätt och vis just idag säkert, finns inte här hos mig just idag :( Saknar dig min lillasyster <3 Skulle inte klarat av dessa 2 åren utan dig <3



älskar dig syster mest av allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0